Proc je klfree tak levne aneb: "zapojte se!"

Viperx viperx na seznam.cz
Sobota Květen 10 14:54:58 CEST 2003

Li
1000
st-Subscribe: <http://tulip.klfree.net/mailman/listinfo/kladno>,
	<mailto:kladno-request na klfree.net?subject=subscribe>

Beny 100% s tebou souhlasim a hned dam jeden priklad.
Napriklad ja udelam pro KlFree vsechno co budu moct, ale kluky co jsou
pripojeny u me v baraku dokopu tak maximalne k vylepeni letaku na skole a
nebo k informovani jejich kamaradu. K nicemu dalsimu je asi nepresvedcim. Je
to dany i tim ze na PC moc neumej, maximalne tak serfovat a napsat neco ve
wordu...
Nenapada mi nic cim by mohli bejt nak moc prospesni, ale jestli vas neco
napadne tak to napiste a ja je skusim prekecat k naky aktivite...

Viperx