Proc je klfree tak levne aneb: "zapojte se!"

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Sobota Květen 10 14:47:48 CEST 2003

1000
ladno na klfree.net>

Mili Milane.

Mysli, ze nastal prave cas k tomu, aby jsi takovyto mail poslal vsem
zapojenym. Nase organizace se rozrusta dost rychle a stavajici personal
pomalu nestiha vyrizovat veci kolem site.

Jenik uz neco nastinil na irc pri jednom z nasich rozhovoru. Mozna bude
dobre si rozdelit ulohy, kdo co jak a hlavne kde.

Nevim jestli oslovis vsechny, protoze je zakonite ze i u nas jsou a bodou
jen normalni useri, kteri jsou proste jen pripojeni. Vim, ze by meli pocitat
s nejakou praci pro klfree, nebot  jen kvuli praci vsech je jejich pripojeni
tak levne a tak kvalitni, viz. tvuj mail, ale pocitej s tim, ze proste
budou. nechci tedka delat nejake zavery typu nepracujes budes odpojen nebo
budes platit vice, ale spise bych to videl tak, ze by se dalo nejak lidi
motivovat tim, zy by se dali vytvorit nejake ulevy traba na platbach za net
ci neco podobneho. Urcite ne asi hned, protoze jsme radi ze budeme mit na
poradnou linku, ale v budoucnosti by to myslim slo.

Tot asi k tomuto vsechno. Mam vice myslenek, ale to se sem nehodi. Napisu
novy vzkaz.

"Milan Krčmář" <milan.krcmar na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.237.1052557983.814.kladno na klfree.net...

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.