Certifikace na webu klfree

Gbelda kbelda na stuohm.org
Čtvrtek Květen 8 22:07:32 CEST 2003

(viz moje odpoved na jenikovu reakci)

A uz asi tusim co melo byt z venku a zevnitr. No ja se na intranet bohuzel
zatim nedostanu, kdyz jeste nejsem pripichlej. Mluvim o tom venkovnim webu a
to o tech strankach, na ktere musi byt uzivatel prihasen. Jiste by bylo
neprijmene v teto fazy, kdyby nekdo atakoval WiFi mapu, a take by se pak
mohli rozsirit moznosti registrovanych uzivatelu (ukazat svuj bod v rezimu
zajemce nekomu jinemu atd.)!

"Radek" <pogl na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.211.1052409745.814.kladno na klfree.net...
No ja se SSL nemam taky zadny zkusenosti, ale jestli se u me dneska
stavis, tak to muzem probrat co a jak ... na ten externi web je to asi
zbytecny, meli by tam byt pouze verejny informace, ale k tomu nejakymu
internimu intranetu by se to asi siklo.

Radek