Pro klienty na AP Pavlii

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Čtvrtek Květen 8 21:16:27 CEST 2003

1000
ED=BB_obecn=EC?= <kladno.klfree.net>

Ja to Otiku taky tak presne chapu. Pereti maji problem tady okolo me se
signalem. Proste tu vyrostlo dost klientu na me a tuduz je to tu zaruseny.
Ale proste proc bych to neudelal. Zmenil jsem kanal o jeden.

Ale jak jsem vcera uz rikal i Peretum i tomu z Kozovky vsude. Proste pokud
mas spatne udelany spoj, mas zakaznika s blbym signalema nekdo si postavi AP
v souladu s vykonem od CTU a ma kvalitni spoj budes mit proste toho tveho
zakaznika mit zaruseneho a spoj ti na nej nepojede. Tohle jsem jim vcera
rikal, ale oni to nejak nechteli pochopit a porad rikali, ze pokud jim to do
tedka jelo, proc by jim to nejelo zase. Je to stejne jako Michal Smrz. Ten
me chytal na plechovku na vsesmerovku jen tak tak, ale jakmile jsem tam dal
ten smer na Milana a je pritom kanalove uplne nekde jinde, tak me proste
nechyti. A o tom to je. Holt si musi postavit nekde vykryvaci AP aby si toho
klienta udrzel nebo mu ho preberem.

"ASSU" <assu na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.213.1052410031.814.kladno na klfree.net...
Podle meho nazoru, tvrdit, ze někdo nekoho rusi je velice citliva
záležitost a v drtive vetsine pripadu nelze jen rici, ze za to muze ten
ci onen. Většinou totiz byva chyba i na strane rušeného napr. Nekvalitne
provedenou instalaci anten ci rizeni, dále umistenim daneho AP v prilis
radiove "hustem" prostředí, coz s sebou nese znacne naroky na
selektivitu - odolnost daneho AP (to plati obecne pro vsechna radiova
zarizeni).

Tim myslim, ze pokud někdo z PERETU neskenoval MAC zrovna Pavliiho AP a
označil jej za puvodce ruseni je podle meho nazoru smesne. Pokud AP
Pavlii jede VF vykonem v souladu GP CTU a není na nem vykon vybuzen do
krajnich mezi, povazuji toto AP jako mozny zdroj ruseni za naprosto
vylouceny.

Nehlede na to, ze pokud by AP Pavlii rusilo nejaky provoz, neprojevovalo
by se to jenom u PERETU, ale také u nasich useru napojenych na AP Pavlii
a dalších.

Ota ASSU