Nebyl nalezen subjekt

Petr Kraus viperx na seznam.cz
Pondělí Květen 5 16:33:20 CEST 2003

1000
Newsgroups: klfree.kladno
To: kladno na klfree.net
Subject: Re: Tak tohle mi nejde do hlavy...

Zkousel jsem usilovne "sestrelit" meho Edimaxe (v client modu) zpusobem co
popisuje Jenik, ale bezuspesne. Moch jsem menit IP jak jsem chtel,
pripojovat dalsi PC atd a vse bylo bez prolemu. Edimax stale fungoval.

Viperx

"Jenik" <mracek na stromc.cz> píše v diskusním příspěvku
news:e9iByRwEDHA.2844 na redwarf...
> [...]
od
> DHCP serveru do site za edimaxe, a treba i edimax switch, zmenit pak ip na
> spravnou za chodu se zastrceny kabelem je sebevrazda ip.
> Vubec, kazda nova ip je sebevrazda, tedy MAX vers. IP.
>
> Edimax spokojene blbla, kdyz ma za sebou sit ktera se nemneni :).
>
> Ale jak sem pozoroval u benyho AP, tak tam je to jine. Edimax je AP, a je
mu
> jedno co se na nem deje.
>
> Tohle co sem popsal se tyka jenom edimaxe v AP klient modu.
>

> "Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku

Ono
> se

1000
jeste dost nedostatku, ale v teto chvili je to as nejjednodussi