tak tohle mi nejde do hlavy

Jenik mracek na stromc.cz
Pondělí Květen 5 14:48:02 CEST 2003

mno ja mam taky XP, takze pocitam ze sme spolu makaly paralerne :)
neni probs, dokud nezmenis IP. neboli, jak rika spravne mostock. Nesahej na
sitove pripojeni.

"daniel rada" <xradad na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.162.1052078909.814.kladno na klfree.net...
jo videl!!ja nemuzu v Xpckach udelat nic se siti,protoze jakmile
skusim neco jen zmenit v nastaveni site tak se sekne net a musim
cekat nez to jenik restartuje :-)!2x XPcka sem zatim neskousel (na
druhym PC by asi este nebehaly).Ale rikam to ze mi Xpcka rusej net to
sme s jenikem uz resily>>zatim jen tak ze mi jenik da soft na restart
jeho
AP

Reklama:
Od dubna si můžete volat levněji. Pořiďte si službu Moje Jednička a volejte
svému nejbližšímu jen za 1,50 Kč za minutu. http://www.oskarmobil.cz