Re: Re: U? čekám na zprávu.

Kostečka Tomáš kostecka.tomas na seznam.cz
Pondělí Březen 24 09:18:50 CET 2003

Napred k Ronye. Je to k vam daleko, ja to mam 650 metru s primou
viditelnosti. Ale Ronju bych na odber konektivity nebral. myslim, ze wifina
by se schovala za zidku. Vcera jsem Kokos skoumal. Myslim, ze by to slo to
dat pod breezenety, aby se to nerusilo. Ty ceny rovnou od CRA jsou dosti
drahe. Pokud se dobre pamatuji tak 1M stalo 15000,- 2M 21000,- 4M 28000,- a
to nepocitam najem na Kokosu. Mrx plati 6000,-. Pokud by se to delalo
Miraclem je to bez najmu, ale ta technologie je hrozne draha. Takze pokud ma
Mrx ceny jake ma a tedka to doti upavil v zavilslosti na garantovane
rychlosti, myslim ze by to porad bylo do nej primo levnejsi. Melo by se s
nim promluivit. Ja chapu, ze nechcete byt na nem zavysli, ale ja si myslim,
ze by to slo s nim nejak promluvit.

Ja jeste zkusim tuknout na Mopos. Ono to berou primo od CRA na Benesovsky.
Pokud by nam to nechali za nejaky slusny peniz, bez toho, aby na tom
vydelali majlant, tak si myslim, ze by to taky slo.

Ale jak rikam, napred bych si sednul s Mrx a domluvil to s nim. Na nektere
lidi od nas da. Ale myslim, ze je na case jednat a to hned.

Beny
777/636569
ICQ 170499804