MRX

Vanek Frantisek wifi-kk1 na seznam.cz
Pondělí Březen 24 09:08:40 CET 2003

Dne 24. březen 2003, Kostečka Tomáš, <kostecka.tomas na seznam.cz>
napsal:

> Myslim ze uz by bylo dobre kontaktovat Mrx a dohodnout se na cene za
> najakou linku od nej. Poud se napoji Frantik, tak nevim, jak to pojede.

Zkuste zvazit jeste jednu variantu. Od MRXe sice muzeme mit linku za
slusne finance (i kdyz jeho posledni nabidka uz zdaleka neni
"skvela") ... ale budeme zavisli na lince od "konkurence". Kdyz nas
bude chtit pridusit, tak s nami proste zrusi smouvu o dodavce
konektivity a mezeme se jit klouzat (on ciste prevezme nase lidi s
nami zprovoznenym HW a hotovo). Zkuste jeste jednou rozhodit site a
zkusit z nekoho vyzdimat nabidku na slusnou linku (v patek jsem
posilal dotaz primo na CRA). Kdyby byl rozdil v mesicni cene 2-3tis.
(coz u velke linky bude), tak navratnost Ronji z Kokosu k nam je
velice rychla. Ted jde dost o cas...

Frantik

PS: Sorry Beny, prvni mail jsem poslal jako ciste Reply jen na tebe,
takze ho budes mit dvakrat.

Reklama:
Zahraj si online hry a vyhraj Nokia 3650 a dalších 99 cen. http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=43806%26url=http://www.razdva.cz/~seznam