HW od Huly

Kostečka Tomáš kostecka.tomas na seznam.cz
Sobota Březen 22 21:20:59 CET 2003

Mam tu nabidku od Jirky ze Slaneho, tak pokud by jste nekdo neco chtel dejte vedet.

Ahoj,

jo, nová cena anténního kitu je 3.900,- Kč vč. DPH a dokladu pro členy WiFi
sítě v Kladně apod.
Jinak mi tu teďka zbyly 2ks jen antén Omni-8 (všesměrovky vertikál) s
držákem za 2.500,- Kč vč. DPH za kus.

Další ceny za bezdrátové prvky Edimax:

APčko EW-7205AP ... 4.750,- Kč vč. DPH a dokladu
redukce SMB na SMA reverzní ... 220,- Kč vč. DPH a dokladu (nutné k AP)

Jirka

Ja az se vrati Pavlii, tak pokusim ho ukecat na tu vsesmerovku od Edimaxe. Je to i s bleskojistkou. Zitra me prijde nekdo z Rozdelova od VKD. Maji zajem se na nas pripojit, mozna vyjde i nejake UTP u nich v baraku, takze by se mohli na vsesmerovku klido slozit.

Jinak me rilkal Stenly ze u nich v panelaku by byly asi tak 3-4 zajemci co by se pripojili na UTP k nemu. Prosi o podrzeni IP 192.168.129.17-19.

Jo a je me lito Lubiho. Je to skoda, zrovna tam jsem to videl moc optimisticky.

Beny
777/636569
ICQ 170499804

---