vcerejsek

pavel.kappler na email.cz pavel.kappler na email.cz
Čtvrtek Březen 13 10:59:48 CET 2003

Nebudeme přece pořád oplakávat dejme tomu dojmy z výsledků schůzky v HQ :-)) to bychom to fakt mohli zabalit. Prostě je to vlastně jakýsi druh našeho koníčka (haha); zkusil bych zvýšit četnost komunikace ve fóru - ať už na czfree.net nebo v tomto - a uvidíme. Určitě se nemá cenu angažovat nad rámec možností (beny, jenik, ...), protože je nesmysl, aby kladenskou síť financovalo ze svého pár lidí. Neházel bych flintu do žita, určitě se nějak dohodnem. Koneckonců - komunikace se dá udělat po e-mailu; pokud se má někdo vyjádřit k většímu dokumentu (stanovy apod.), tak bez udání důvodu bych klidně považoval za jím schválené, pokud nebude reagovat řekněme do 3 týdnů nebo tak něco..... Schůzky fyzické lze pak pořádat opravdu jen na doladění nebo faktické řešení okamžitých tíživých problémů. Možná začít budovat ten účet se 100,- měsíčně income by se dalo i za možnosti, že to nevyjde. Příchozí platby (jednotlivé plátce) lze přeci jednoznačně odlišit, takže eventuelní rozpuštění zpět do výchozího stavu není zase problém. Pokud to ale zase vyjde, nebude prodleva a bude část finančního základu. To snad nejni úplně scestná myšlenka, ne?

P.