vcerejsek

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Čtvrtek Březen 13 10:52:57 CET 2003

Vis beny
Free znamena ze si v tobe muze docist vsechno ostatní kommercni projekty který se pak stebou svezou a vyzdimaji te. tise poslouchaji a pak se najednou objevi a rikaji co uz mají ale při tom sleduji co delame jak delame a na co sme prisly.

Zajimalo by mne proc frantik najednou uz nece SMC , ale D-link. Mozna proto ze sme odskousely jak to maka.

-----Original Message-----
From: Kostečka Tomáš [mailto:kostecka.tomas na seznam.cz]
Sent: Thursday, March 13, 2003 10:39 AM
To: Jan Mracek; pavel.kappler na email.cz; kladno na klfree.net
Subject: Re: vcerejsek

Honzo myslis si ze i kdyby si Mrx tuhle konferenci cetl, ze by si z toho neco delal? Ja myslim, ze mel vse dobre naplanovane. A pokud zdrzel i vystavbu AP v Ukrajinsky, tak buh vi koho je to zajem. Muzu vsem jen tedka rici, ze je me z toho vseho sti spatne a smutno na dusi. Beny 777/636569 ICQ 170499804