AP Pavlii

Kostečka Tomáš kostecka.tomas na seznam.cz
Středa Březen 12 12:51:42 CET 2003

K Ap Pavlii.

Dneska jsem po siti predelaval kanaly na AP. Chovalo se to porad stejne,
tudiz se Standa stale nepripojil. tedy spise jo, ale porad se to odpojovalo.
Jeho MAC adresu jsem videl, ze komunikuje, ale ping neprosel. Sam rikal, ze
na booku se to odpojuje. Kanal jsem zkousel jak 1, tak 6, tak i 8. Po
predelani na 8 kanal jsem stratil spojeni s AP, takze v soucastne dobe nejde
ani link na me. kanal by tam mel byt nastaven 8.
Chyba bude asi v te vsesmerovce.  tedy doufam. Jeste by to mohlo byt ve
vedeni, ale snad to kluci udelali dobre. Dneska me prinese Assu do Harlekynu
guard antenu. Neni to sice odzkousene, ale vyzkousime to aspon v boji hnedka
na Standu. Tak snad po tom bude spoj v poradku. Skoda je, ze Pavlii jede
pryc, musime to zvladnout do soboty. Az prijede, tak budu mit hotovou tu
sterbinovou antenu, tak se potom vyzkousi i ta.
Beny
777/636569
ICQ 170499804

----- Original Message -----
From: <zmasek na volny.cz>
To: <kostecka.tomas na seznam.cz>; <kladno na klfree.net>
Sent: Wednesday, March 12, 2003 10:49 AM
Subject: Re: AP Pavlii

To ze spoj dost blbne mohu potvrdit. Vcera vecer jsem se zkousel
na APecko pripojit, ale porad se me to odpojovalo. Pravda je ze
signal pres mou plechovku nebyl stale perfektni - hodne to
kolisalo. Zajimave je, ze pripojeni se na MOPOSacke APecko
(pouzivaji nejake sektorovky), ktere je tesne za Pavliim (vezak
nejblize k centru) je naprosto bez problemu.

Nemuze byt problem s tim sestym kanalem???

- MOPOS vysila na 3 kanalu, ale v NetStumbleru se take stale
objevuje kanal c.6??? - BRIDGE je kanal c. 11

To: MilanK
Stava se na tvem spoji, ze hostap ti resetuje wifi kartu?
Vim, ze na CZFree.net byl nejakej hostap patch, nemas s tim
zkusenost?

ZdenekM
ICQ 258616833