AP Pavlii

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Středa Březen 12 12:14:50 CET 2003

Mam s tim presne stejne zkusenosti, jako popisovali na czfree okolo toho
noveho patche. Zatim pouzivam jen posledni oficialni release hostapu (ani
nepouzivam CVS verzi) a cekam, az se ten patch trochu ustali, pak ho
vyzkousim.

Karta se mi resetuje i nekolikrat za vterinu, zacne to tim, kdyz ztrati
kontakt s APckem. Protoze mam v PC dve hostap karty, stava se mi taky pri
takovych resetech, ze PC zcela vytuhne, pak pomuze jedine tvrdy reset. Ten
delam tak jednou za den, podle vytizeni. Uz mam pripravenej resetator, jen
otestovat. Ale snad se to vsechno vyresi tim patchem.

---

Napsal jsem si programek pro vzdaleny odchyt logovacich hlasek a to PC vytuhne
opravdu pri resetovani karty. Na routeru je potreba pridat (plati minimalne
pro distribuci RedHat) do /etc/syslog.conf:

kern.*        @192.168.130.3

a na stroji 192.168.130.3 (v mem pripade) spustit jako root prilozeny skript
rmtlog.py.