Rizeni site

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Neděle Červen 29 12:57:28 CEST 2003

On Sun, Jun 29, 2003 at 12:44:08PM +0200, Frantik wrote:

>    K podobnemu modelu smeruji planovanou transformaci dnesniho "maleho"
> sdruzeni (dle obcanskeho zakonika) na "vesti" sdruzeni nebo druzstvo
> (dle obchodniho zakonika). Ve vetsim sdruzeni plne existuje napr.
> predstavenstvo, ktere muze byt slozeno ze spravcu AP. Existuji tam
> jednatele, kteri jsou prave tim "vykonnym prvkem". Ted je zkoumano,
> jakou optimalni formu zvolit. Mozna se to zda nekomu strasne zdlouhave,
> ale tenhle krok je dost klicovy a spatna volba v tuto chvili znamena
> hooodne problemu v budoucnu. Nastane samozrejme velka debata o
> [...]

Ano, vetsina z nas je nedockava, trva to dlouho a pokud se na neco zeptame,
odpovedi je vzdy optimisticke "ted je zkoumano...", nebo nejaky jiny vyrok
v pritomnem prubehovem case. No, tak jsem si rypnul, i kdyz sam na tom nejsem
lip. Verim, ze to dotahnes/dotahnete. V mezicase bychom se mohli zacit domlouvat
na tech spolecnych pravidlech, protoze to bude podle mne mnohem tezsi.

MilanK