Re: komentáø ke èlánku: Sbírka na ROUTER

Viperx viperx na seznam.cz
Neděle Červen 29 12:44:33 CEST 2003

Cau

ad. A: S timhle naprosto souhlasim. Na rozsirovani site jsou potreba penize
a ty se
ziskaj od novejch useru.

ad B: To bych vubec neresil!!! To je snad kazdymu jasny ze to jde z
mesicniho poplatku.

ad C: Z prebitku penez za konektivitu. Ten prebitek tam musi vzdycky bejt a
musi se pocitat
se z nej tyhle platby musej zaplatit.

ad D: Tohle by se podle me melo platit z fondu oprav. Otazkou je jak ho
financovat... Jestli
z vstupniho poplatku dat treba 15% na fond oprav, plus do nej prevadet
prebytky z konektivity.
A nebo jestli navysit mesicni pausal o treba 50Kc ktery pujdou sem.

ad E: Tohle by se mohlo platit take z toho vstupniho poplatku. Dyt je to
vlastne taky rozsirovani
a modernizace. Tak proc by se to nemohlo jakoby proradit k bodu A.

Viperx

"Frantik" <wifi-kk1 na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:6KB1IjiPDHA.3096 na redwarf...
> [...]
> jsou v majetku sdruzeni a je u nich jasny majetkovy vztah. Pripadna
> expanze se hradi ze vkladu novych lidi.
>
> Z mesicniho pausalu se musi hradit "B" a "C". Z prebytku mesicniho
> vyberu se vytvari "fond na opravy" a financuje se "D".
>
> Pokud se pripojuji novi lide na jiz existujici sit, tak by meli svym
> vkladem financovat "E" (jakysi "rozvojovy fond")... tj. zlepseni kvality
> site. Do E-cka spada napr. i posileni hlavnich spoju apod.
>
> Je to muj nahled ... a doufam, ze tuto koncepci budu provozovat "u nas"
> i dal. Jak si to predstavujete vy ? ? ? ?

1000
nikal fond, který by zatím jentaktak
lepil