Web klfree

Jenik mracek na stromc.cz
Středa Červen 25 23:37:10 CEST 2003

jasne
publikovat muze kdokoliv
az budes nekdy online na irc nebo mne posly mejla na jenik na stromc.cz
a ja ti obratem vytvorim ucet a poslu nazpet.

chce to proste jenom udelat par clanku jak se pripojit a co ktomu mit co to
bude stat.
no a kdyz pride novej user tak se tam vse docte :)))
nebo ho na odkaz hodime.

Clanky vyrabime jak muzeme. Hlavne tenhle system umoznuje rychle napsat
zapis z porady, treba.

e.o.f.

"Radek" <pogl na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:16yA1vwODHA.2964 na redwarf...
> No tak, Jeniku, nezlob se, to nemela bejt nijak utocna poznamka :o) ...
jen
> nevim, co myslis tou posledni poznamkou, ale co jsi mi posilal pripominky
> lidi, kteri byli zmateni z webu, tak ty jsem prubezne zapracovaval ...
> problem o kterem se nevi, je dvojnasobny problem :)
>
> Jinak, tak mi zrid taky ucet a ja zkusim taky zapracovat :o)
>
> Radek
>
> "Jenik" <mracek na stromc.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:UNuvrJwODHA.2964 na redwarf...

MRXe???