Web klfree

Radek pogl na seznam.cz
Středa Červen 25 13:21:06 CEST 2003

No tak, Jeniku, nezlob se, to nemela bejt nijak utocna poznamka :o) ... jen
nevim, co myslis tou posledni poznamkou, ale co jsi mi posilal pripominky
lidi, kteri byli zmateni z webu, tak ty jsem prubezne zapracovaval ...
problem o kterem se nevi, je dvojnasobny problem :)

Jinak, tak mi zrid taky ucet a ja zkusim taky zapracovat :o)

Radek

"Jenik" <mracek na stromc.cz> píše v diskusním příspěvku
news:UNuvrJwODHA.2964 na redwarf...