Proc MRX a ne treba GTS

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Pondělí Červen 23 09:22:19 CEST 2003

Tak jsem porad cekal ze se Jenik ozve ohledne ipworks :-)

Tu soucasnou linku mame do 10. cervence. Pak se musime rozhodnout, jestli
vezmeme silnejsi od ipworks nebo jinde. Pokud do te doby Mrx vyresi problemy,
ktere ma s odebiranim konektovity z Kokosu (tvrdi, ze ano), melo by to u nej
fungovat stejne spolehlive, jako kdyz odebereme wifinou 1-2 megabity z GTS
nebo z Kozovky (to jsou konkurencni nabidky). Bude to ale zrejme levnejsi.

Takze uvidime jestli se pochlapi a spusti to na urovni. Jineho providera bych
volil az pote, co toto selze.

Milan

On Mon, Jun 23, 2003 at 09:06:20AM +0200, Jan Mraček wrote:

> Ahoj,
>
> traffic mezi ipworks a klfree je 512
> neni to tak ze by bylo klfree-net pres ipworks 512 a ipworks - klfree
> 11Mbitu. :(
> jak uz milan psal, bude se to zmeni, nebo se killne traffic mezi klfree a
> ipworks.
>
> Dale si myslim ze nouzovka mrx111 muze poskytnout vyce casu na prechod ke
> kvalitnimu ISP. Ne ze bych nejak podcenoval kvalitu ipworks, ale profi je
> profi. Rad si pri
1000
platim za to, aby mne nevypadaval net kdyz to nejvice