Re

Jenik mracek na stromc.cz
Pondělí Červen 23 09:06:20 CEST 2003

1000
: Proc MRX a ne treba GTS

Ahoj,

traffic mezi ipworks a klfree je 512
neni to tak ze by bylo klfree-net pres ipworks 512 a ipworks - klfree
11Mbitu. :(
jak uz milan psal, bude se to zmeni, nebo se killne traffic mezi klfree a
ipworks.

Dale si myslim ze nouzovka mrx111 muze poskytnout vyce casu na prechod ke
kvalitnimu ISP. Ne ze bych nejak podcenoval kvalitu ipworks, ale profi je
profi. Rad si priplatim za to, aby mne nevypadaval net kdyz to nejvice
potrebuji.
Na co jsme stavely kvalitni wifi site abychom to pak ubyly na posledni mily
od ipworks, a jeho routerech.

Jinak nic nenamitam.
Mala poznamka: Ipworks by mnel konektivitu nabizet za polovicni cenu,
protoze to kvalitativne odpovida.

Jenik

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:DrEjK9zNDHA.2964 na redwarf...
> Neco na vysvetlenou proc zrovna MRX - IPW.
>
> Ze nas ustlihli na Moposu jste jiste vsichni poznali. Museli jsme dost
> rychle a operative resit nejakou konektivitu pro nas vsechny. 128 od
Moposu
> [...]
> technologicky spojily a kluci z obou siti muzou bez omezeni po lokalu
> diskutovat o vsem moznem. Je pravdou, ze na nektere ucastniky jsou hrozne
> pingy, ale to je pry zapricineno spatnymi antenami u zakazniku (dle
> Viperxe).
>
> Cenove srovnani je nasledujici. 1MBit od MRX a od GTS vychazi na stejno. U
> 2MBitu by jsme meli jit o 10% nize nez je cena od GTS. Na 4MBit jsme se
> zatim neptali, ale pokud vyrukuju na MRX s tim, ze mam nabidku od Konupka
za
> 23000,- tak me tu cenu take da. Jinak si myslim, ze 4 MB je uz dost na
WIFI