Link Vodarenska- Bustehrad

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Neděle Červen 22 06:41:21 CEST 2003

1000
tulip.klfree.net/mailman/listinfo/kladno>,
	<mailto:kladno-request na klfree.net?subject=unsubscribe>

Ahoj Tome.

Dotahnem to, kam je to bude mozne a na co nam budou stacit finance. Ted jsme
v Bustehrade poradnou linkou. Jetson obejde Bustik a napoji usery a pak se
vyresi ten skok do Dretovic a Stehlcevse. Musi se ale zajistit v Bustiku
skola, protoze jinam od vas neni videt.

Cusik Beny.

"Tomáš Horký" <admin na otvovice.cz> píše v diskusním příspěvku
news:6Vm6I5EODHA.2368 na redwarf...
> lidicky kam chcete dotahnout vasi sit
> vim ze uz jste u dretovic
>
> "Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:Juns6RCODHA.2368 na redwarf...

Na
> at
> KB/s.