Link Vodarenska- Bustehrad

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Sobota Červen 21 20:39:32 CEST 2003

Dnes jsme vytvorili s Jetsonem spoj z Vodaresnke na Bustehrad. Rychlost z
Tulipa je dobra (radove kolem 500KB/s). Upload na Tulipa kolem 300. Je v
ceste patrne jeden strom.

Je zajimave, ze pokud tahal Jestson ode mne, tak to bylo kolem 200, ale ja
od nej jedu jen 70-120 KB/s. To mam ale z Tulipa rychlost 450-500.

Nedalo me to, dosel jsem na Vodarenskou a pichl se UTPckem do svitche. Na
Jetsona to jelo tech 400-500, od nej 300. Pokud sem se pripojil bezdratem at
uz na Ovise ci na Edimax porad byla rychlost max. 120 KB/s. Je to dost
zajimave. Prizvali jsme jeste i Milana a ten tahal od Jetsona take 300 KB/s.
Vubec tomu nerozumim. Milan rika, ze by se mohly navzajem APcka rusit. Ja
fakt nevim.

Hlavne, ze ma ale Jeston uz poradny link k sobe na Bustik a muze si dovolit
pripojit prvni usery v Bustiku. Preju mu timto moccccc zakazniku a at se te
100 useru do konce prazdnin dockame.

--

Beny
ICQ 170499804