Router na Vodarenske

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pátek Červen 20 15:02:01 CEST 2003

Takze po dohode s Frantikem je prijato to, ze pokud ted nekdo prispeje na
Router na Vodarenske bude mu to odecteno z poplatku do sdruzeni. Viperx i
Radek Pinc to vyresi zaplacenim celeho poplatku, tedy 2000,- Kc.
PCI WiFi karty mame, tedy ted jen deska a proc.,, nejaky maly HD a pameti.

Tak jen houst.

--

Beny
ICQ 170499804

>  Lidicky z Klfree.
>
> Rad
1000
bych Vas o neco poprosil. Vite asi sami moc dobre, ze jsme zakoupily
> konektivitu od IPW (Mrx). Tedy tim uz nemame konektivitu od Moposu a tim
nam
> nezbyvaji penizky na nakup potrebneho HW. Mel jsme v planu, ze za tento
> mesic nakoupim desku, procesor a pameti do noveho routru na Vodarenske,
ale
> penize, ktere me od vas vsech prisly pujdou na zaplaceni konektivity od
> Mopos, tak i od IPW.
>
> A o co vas chci tedy pozadat. Rad bych, kdyby se Klfree slozilo na nutny
HW