Nebyl nalezen subjekt

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Pátek Červen 20 10:07:19 CEST 2003

1000
tlook Express 6.00.2800.1158
Newsgroups: klfree.kladno
To: kladno na klfree.net
Subject: Re: Router na Vodarenske

Tak tu mame prvni odpovedi. Ja doufam, ze se s Frantou nejak dohodnu. Pokud
do toho pujde jeste nekdo dalsi, tak to postavime pristi tyden. Ale jak
rikam chce to penize. Nevim jesttli jsou ale v I4 Zcomax 626. To mel Frantik
zjistit. Snad se k tomu tady jeste nekdo vyjadri. Nejde na konferu z venku
kvuli te verejne IP. Snad budou lidicky reagovat po lokale.

--

Beny
ICQ 170499804

>  Lidicky z Klfree.
>
> Rad bych Vas o neco poprosil. Vite asi sami moc dobre, ze jsme zakoupily
> konektivitu od IPW (Mrx). Tedy tim uz nemame konektivitu od Moposu a tim
nam
> nezbyvaji penizky na nakup potrebneho HW. Mel jsme v planu, ze za tento
> mesic nakoupim desku, procesor a pameti do noveho routru na Vodarenske,
ale
> penize, ktere me od vas vsech prisly pujdou na zaplaceni konektivity od
> Mopos, tak i od IPW.
>
> A o co vas chci tedy pozadat. Rad bych, kdyby se Klfree slozilo na nutny
HW