Testy s Milanem

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Neděle Červen 1 13:15:28 CEST 2003

Tak tu mam Ovise AP na stole. Jsem momentalne pres nej napojenej na net s
pcimcia kartou od Edimaxu. Je to absolutne stejne jako Edimax 7205. Jen to
nema spravu pres USB, jen UTP nebo vzduchem.

Radio jde ridit, snad jen jeste nevim jak s antenama. Ma to dva pendreky,
ktere nejdou oddelat. Jeden konektror na externi. Pokud je to fakt, jak
edimax, tak po pripojeni externi anteny se ty pendreky odpoji. Nemam pigtajl
na odzkouseni. Mozna zitra dopolene vymenim za nejakeho Edimaxe na pude.

Maji k tomu hezkou knizecku, pochopi i blbec co znamena Bridge, Multibridge
atp.

Cena 4000,- je dobra. Mozna to je jen tou absenci USBcka. Takze s chuti do
nich. Ten co Milan privezl prijde k tomu novemu userovi k Delvite.

Beny.

"Stanislav Jetson" <jetson na iol.cz> píše v diskusním příspěvku
news:SyVwDYBKDHA.2412 na redwarf...
> [...]
jediná
> možnost nasazení je propojení přímo do počítače. Edimax se v tomto případě
> chová jako bridge ovšem s tím, že zároveň zařídí přihlášení k AP, které je
> AP vyžadováno. To v módu bridge nedělá žádné zařízení.
> Další zjištění bylo, že pokud chce někdo použít DLinka v módu bridge proti
> zařízení 11Mbit, musí nastavit TX rate na 1-11Mbit (problém Vodárenská
> pánové), protože právě při absenci přihlašování v módu bridge, se zařízení
> nikdy nespojí díky rozdílné modulaci rádia.
> No a na závěr. Frantiku, nešlo by přehodit klasické klientské uživatele na
1000