Nco pro stavitele routru

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Neděle Červen 1 11:21:23 CEST 2003

Dekuji za pripominku. Proto jsem to takhle napsal.

A ted zase neco ja. Ta cena 5540,- byla i s grafikou, takze bez grafiky jsem
na tom na 4500,-, ale pokud vim Jenik rikal ze bychom mo
1000
hli jit o takovych
500,- dolu. Grafika se musi pouzit 4x AGP, 2ka tam nejde pouzit. To plati i
pro ten MAX-L, takze asi zadne starsi tam nejdou, ale nejaka MX je stejne
stara a ta tam jde.

Takze bych prosil Jenika at zjisti presnou cenu, ktera by byla pro nas.

Pro tyto komponenty:       MS 845E MAX-L, DDR266 128MB, boxed Celeron 1,7
GHz.

Jinak neco o te desce je zde:
http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=
426&MODEL=MS-6566E%20Ver2.0

"Milan Krčmář" <milan.krcmar na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.10.1054454740.891.kladno na klfree.net...

> [...]
vyprodavana
> deska je to, co si myslim. Asi bychom jich meli vzit rovnou vic, nebo se
> informovat na dostupnost v budoucnostni.
>
> Milan
>
> ---
>
> Jeste se jdu podivat na porovnani ztratoveho vykonu Intel vs. AMD, coz byl
> duvod pro volbu Intel. Mne se nelibi, ze bychom v routeru meli mit
procesor
> 1,7 GHz, kdyz tam boooohate staci tak 500 MHz. U AMD je vyhoda, ze je cela
> rada na Socket A, takze jde pouzit i moderni deska a starsi procesor, u
Intelu