Link Vodojem

Jenik mracek na stromc.cz
Čtvrtek Červenec 31 13:21:14 CEST 2003

optika Ronja primo z popu
uz na tom pracuju a dojednavam

jenom je potreba tu ptiku mit.

AUI by bylo napichle primo do cisca.
Az budu mit nejkou cenovou nabidku tak se ozvu po projednani s klukama.

stou lepsi technologii mas pravdu, ale tech 100litru je desna palka.
Musely by jsme treba zvysit mesicni poplatek o nejakou castku aby se dalo
vykryt to splaceni.
Jeste nas neni tolik.

Ronja je za hubicku,
a radsi budu trpet vypadky :).

Ale jak nekde najdu neco kvalitniho a za malo penez, tak do toho jdeme. Ze.

Aby sme pak nedopadly, ze budeme mit ty jine technologie na kazdy pateri.
Protoze tech 10 mbitu uz proste treba do jistych mist nedostanem. Vidim to
na blikatka. Moc blikatek. Tu mikrovlnu bych pak nasadil nekde kde se
nechyta ronja, tedy myslim svoji vzdalenosti.

Jenik

"XeD" <assu na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.0.1059648682.1457.kladno na klfree.net...
Tak si tady ctu zpravy ohledne nasi linky na Vodejem a problemy
s vypadky atd. Nevim, nejsem moc velky odbornik na WiFi a na
sireni vln v tomto pasmu, ale myslim si, ze pokud bude nas hlavni
link smerem k ISP postaven na technoligii WiFi, budou problemy
s vypadky na dennim poradku.

Chtel bych zde nastinit otazku.

Mame sdruzeni. Jsem subjekt. Nestalo by za to uvazovat o koupi
nejake bezdratove linky zalozene na jine technologii nez WiFi?
(myslim obe dve strany)

Klidne i za cenu pujcky nebo leasingu. Linka by byla nase a dala by
se pouzit i u jinych ISP (v pripade zmeny). Problemu by bylo mnohem
mene. Muzeme si to jako sdruzeni dovolit ?

XeD

Dne 31. červenec 2003, Beny, <kostecka.tomas na seznam.cz> napsal:

> Tak tu zkousim pingy na Vodojem a muzu vam rici, je to bes. Prumerne 650
ms
> a ma tu i 2000. Pretele musime s tim neco udelat.
>
> --
>
> Beny
> 777/636569
> ICQ 170499804

Reklama:
POZOR! Nova SkodaFabia RS - prvni vybusny diesel
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=56528%26url=http://www.adrenalindiesel.cz