Link Vodojem

XeD assu na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 31 12:49:15 CEST 2003

Tak si tady ctu zpravy ohledne nasi linky na Vodejem a problemy
s vypadky atd. Nevim, nejsem moc velky odbornik na WiFi a na
sireni vln v tomto pasmu, ale myslim si, ze pokud bude nas hlavni
link smerem k ISP postaven na technoligii WiFi, budou problemy
s vypadky na dennim poradku.

Chtel bych zde nastinit otazku.

Mame sdruzeni. Jsem subjekt. Nestalo by za to uvazovat o koupi
nej
1000
ake bezdratove linky zalozene na jine technologii nez WiFi?
(myslim obe dve strany)

Klidne i za cenu pujcky nebo leasingu. Linka by byla nase a dala by
se pouzit i u jinych ISP (v pripade zmeny). Problemu by bylo mnohem
mene. Muzeme si to jako sdruzeni dovolit ?

XeD

Dne 31. červenec 2003, Beny, <kostecka.tomas na seznam.cz> napsal:

> Tak tu zkousim pingy na Vodojem a muzu vam rici, je to bes. Prumerne 650 ms
> a ma tu i 2000. Pretele musime s tim neco udelat.
>
> --
>
> Beny
> 777/636569
> ICQ 170499804