JaJe dalsi plan

Jenik mracek na stromc.cz
Neděle Červenec 27 20:54:58 CEST 2003

frantiku,
postup zname, a mame na to vybaveni. Tak prosim neres nejakeho dlinka.
A volny bohuzel neni, protoze ap co bylo volne nahradilo vyhorele ap u
pavliho. Dnes bude funkcni, pokud do jejich baraku znovu neuderi blesk.

Mame lepsi technologii a presnejsi mereni pomoc XI325 a meho notebooku.

Jenik

"Vanek Frantisek" <wifi-kk1 na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.4.1059327956.1383.kladno na klfree.net...
   Vzit notebook a pichnout se kratkym a dobrym kabelem primo na
antenu na Vodarenske (nebo dat pri mereni primo k antene AP a tahnout
do "budky" jen UTP-cko). Tim se vylouci i vsechny stavajici kabely a
konektory ... zbyde jen trasa na vodojem. Kdyz to pojede, je chyba na
Vodarenske. Bohuzel, moje DLINK PCMCIA nema konektor na vnejsi antenu
:o(((( Pro mereni muzeme pouzit treba muj "volny" DLINK, ktery ted
lezi u Jenika. A jak psal Jenik - chce to "lepsi" pocasi. Nemusi
mrznout, ale dnesni montaz anteny na jedne strese na Ruzovem poli mi
stacila...

Frantik

Dne 27. červenec 2003, Jenik, <mracek na stromc.cz> napsal:

> chystam se nekdy na VOD za mensich teplotnich stavu promerit 2 MB primo na
> antene.
> Aby se vyloucila chyba a ztraty kabelu.
>
> Pak navrhneme reseni. Neco tam je spatne. Chce to zkratit trasu, nebo
najit
> chybu na konektoru.
>
> Jenik

Reklama:
Dej volny den svym brylim a prozij leto naplno. Kup baleni cocek Focus
DAILIES za akcni cenu a získej 10 cocek ZDARMA!
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=56077%26url=http://www.cz.cibavision.com/