JaJe dalsi plan

Vanek Frantisek wifi-kk1 na seznam.cz
Neděle Červenec 27 19:47:33 CEST 2003

1000
klfree.net/mailman/listinfo/kladno>,
	<mailto:kladno-request na klfree.net?subject=unsubscribe>

   Vzit notebook a pichnout se kratkym a dobrym kabelem primo na
antenu na Vodarenske (nebo dat pri mereni primo k antene AP a tahnout
do "budky" jen UTP-cko). Tim se vylouci i vsechny stavajici kabely a
konektory ... zbyde jen trasa na vodojem. Kdyz to pojede, je chyba na
Vodarenske. Bohuzel, moje DLINK PCMCIA nema konektor na vnejsi antenu
:o(((( Pro mereni muzeme pouzit treba muj "volny" DLINK, ktery ted
lezi u Jenika. A jak psal Jenik - chce to "lepsi" pocasi. Nemusi
mrznout, ale dnesni montaz anteny na jedne strese na Ruzovem poli mi
stacila...

Frantik

Dne 27. červenec 2003, Jenik, <mracek na stromc.cz> napsal:

> chystam se nekdy na VOD za mensich teplotnich stavu promerit 2 MB primo na
> antene.
> Aby se vyloucila chyba a ztraty kabelu.
>
> Pak navrhneme reseni. Neco tam je spatne. Chce to zkratit trasu, nebo najit
> chybu na konektoru.
>
> Jenik

Reklama:
Dej volny den svym brylim a prozij leto naplno. Kup baleni cocek Focus DAILIES za akcni cenu a získej 10 cocek ZDARMA! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=56077%26url=http://www.cz.cibavision.com/