Novy user

Jenik mracek na stromc.cz
Neděle Červenec 6 23:16:10 CEST 2003

1000

	<mailto:kladno-request na klfree.net?subject=subscribe>

no

mozna si poslouchal za dvermy, ale my sme se dneska sesly v hojnem poctu
a dohodly jsme se na tom co rikas :)
postup bude slozietjsi, ale pak bude ve vysledku jak rikas
jedno sdruzeni :)

Jn

"Jan Tůma" <j.tuma na email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:jw8Ekq$QDHA.3096 na redwarf...
> [...]
> mak nevadi a myslim,
> ze to neni nic noveho ani okolo (viz byvaly Radiomobil/Paegas).
> To ze nekomu nevyhovuji stanovy nebo jine zatim vypustene dokumenty je
sice
> hezke, ale nevyresi
> to tim, ze si zalozi vlastni sdruzeni, to je opravdu diverze... Lepsi je
> preci ovlivnit vsechno zevnitr.
> Vstupme uz sakra vsichni do JEDNOHO sdruzeni, sejdeme se na regurelrni
> clenske schuzi a odhlasujme
> treba let na mars !!!!
> Zmena nazvu, stanov, predstavitelu a vubec vseho je preci mozna.
Jednotnost