Novy user

Jan Tůma j.tuma na email.cz
Neděle Červenec 6 22:01:31 CEST 2003

Konecne jsem docetl celou konferu a snad uz tomu stavu tady trochu vic
rozumim.
Myslim ze jsme vsichni soucasti site KlFree, ktera by podle meho nazoru mela
byt provozovana
a zastresena jednim sdruzenim. A proc tedy ne tim ktere jiz oficialne
existuje, ma ucet a vsechny
dalsi potrebne zalezitosti. Rozdil v nazvu site a v nazvu zdruzeni mi ani za
mak nevadi a myslim,
ze to neni nic noveho ani okolo (viz byvaly Radiomobil/Paegas).
To ze nekomu nevyhovuji stanovy nebo jine zatim vypustene dokumenty je sice
hezke, ale nevyresi
to tim, ze si zalozi vlastni sdruzeni, to je opravdu diverze... Lepsi je
preci ovlivnit vsechno zevnitr.
Vstupme uz sakra vsichni do JEDNOHO sdruzeni, sejdeme se na regurelrni
clenske schuzi a odhlasujme
treba let na mars !!!!
Zmena nazvu, stanov
1000
, predstavitelu a vubec vseho je preci mozna. Jednotnost
nazoru nebude nikdy
uplna ale jednotnost metropolitni site, to snad chceme vsichni ne?

Gumidek.

"Radek" <pogl na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:uHUrBD9QDHA.2368 na redwarf...