rychlost .

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Neděle Červenec 6 15:26:32 CEST 2003

Reseni bych si rad precetl, staci rici kde.

O prideleni jine IP jsem se dozvedel vcera na schuzce s MRX. Poslal to me i
Milanovi nekdy v tydnu a jelikoz sem nemel zaple ICQ, tak jsem to nevedel

mrx (7:17 PM) :
IP mate pridelene, ale je potreba vam udelat subnet nekde na 192.168.1.0/24

Predbezne o schuzce s MRX: mesic, ktery probehl bude napsan na Frantu. To
jak to bude vypadat od pristiho mesice, tedy vlastne uz od tedka mu rekneme
po dnesni schuzce.

Beny

Jenik <mracek na stromc.cz> píše v diskusním
příspěvku:#kqSOA8QDHA.3096 na redwarf...
> mimochodem
>
> mne nic nesere
> na na vsecho ser...
> reseni sem vymyslel, staci cist.
>
> cekat na pitomou page 2 minuty je desny, jo a ty prsty vtom nemaji jenom
> sosalove,
> ale asi i nas ISP.
>
> jestli si cetl, zmenily nam IP. Vis o tom ? Ja uz ani nevim co mam delat
> abych udrzel v chodu to co aspon mame.
>
> Jn
>
> "Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:MGYqyy7QDHA.3096 na redwarf...
> za

1000
 tahat z netu.