rychlost .

Jenik mracek na stromc.cz
Neděle Červenec 6 15:10:17 CEST 2003

1000
 <mailto:kladno-request na klfree.net?subject=help>

mimochodem

mne nic nesere
na na vsecho ser...
reseni sem vymyslel, staci cist.

cekat na pitomou page 2 minuty je desny, jo a ty prsty vtom nemaji jenom
sosalove,
ale asi i nas ISP.

jestli si cetl, zmenily nam IP. Vis o tom ? Ja uz ani nevim co mam delat
abych udrzel v chodu to co aspon mame.

Jn

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:MGYqyy7QDHA.3096 na redwarf...
> Honzo moc rad bych vedel, jak jsi tenhle mail myslel. Chapu ze te sere, ze
> ti nejde zrovna net, aly myslim, ze nepsanym pravidlem v nasi site je to,
za
> pokud nekdo chce neco sosnout, tak ze to bude delat v noci. Pokud panu
> Jurakovi co Souckovi tohle jiz nekdo zdelil, tak on to proste udelal a me
> pripada,jako kdyby jste s Japanem  a Lubim cekali do doby, kdy bude neco
> tahat z netu.
>
> Chapu tohle jako utok s tim cilem rozestvat lidi v Klfree proti
Fratntikovi.