Nebyl nalezen subjekt

=?iso-8 =?iso-8
Pátek Červenec 4 15:17:02 CEST 2003

1000
859-2?Q?Vanek Frantisek?Mime-Version: 1.0
To: kladno na klfree.net
Subject: KLfree / IK

Tak tedy jasne: IK (coz je Internet Kladno .... a vcera byl tento
nazev JASNE RECENY a je dan zakladaci smlouvou) ma zajem na
spolupraci a na jedne spolecne siti. Nasim zajmem je (a vcera to bylo
z nasi strany jednoznacne receno) provoz wifi-site tak, aby kazdy
clovek z Kladna a okoli mel dostupny levny internet. Z nize uvedeneho
mailu mam jediny pocit, ze urcita skupinka lidi
1) nechce spolecnou sit
2) snazi se nas rozestvat

A neni to ani cele KLfree ani cele IK!!!!!!!!!

Co se tyka deniku ... dokud jsem stihal, tak tam byly poznamky cca
1-2x tydne. Slo predevsim o popis vzniku sdruzeni (take denik konci
zalozenim sdruzeni - jak si mnozi vsimli). Ze se v prvnich dnech
vyskytly poznamky, se kterymi nemusite souhlasit ... je zcela zrejme
(zkoumany byly ruzne varianty pripojeni). Zkuste se podivat do
konference na vase nazory z konce lonskeho roku a zkuste je srovnat
napr. s navrzenymi stanovami.

Termin update na hlavni strance se tyka hlavnich textu (a take to
bylo vcera jasne receno) ... update napr. prehledu plateb od clenu se
dela cca 1-2x tydne. Pocet "skutecnych" clenu je menen dle realneho
stavu (vcera mohli clenove schuzky videt, ze jsme predaval
P.Kantorovi nekolik "dodatku" ... a teprve po jeho chybejicim podpisu
se oficilane zvysi pocet clenu na dnesnich 26!!!). Pocet on-line lidi
je priblizny, pocet zajemcu je jen hruby odhad (obcas to nekdo vzda,
obcas to nekdo "jen zkousi" apod.).

A co se tyka smlouvy ... take to bylo jasne vysvetleno vcera. My
ctyri "zakladatele" jsme tak trosku "jini clenove" jen z duvodu, aby
na dodatcich ke smlouve (kterymi se prijimaji novi clenove) mohli byt
jen nase ctyri podpisy ... a ne podpisy napr. dnesnich 26 lidi. Jinak
jsme standardnimi cleny jako ostatni. Vcera to bylo jasne vysvetleno
Petrem Kantorem a nize uvedeny pokus o "plivnuti do tvare" povazuji
za hloupy utok na snahu o jednotnou sit.

Apeluji na vsechny rozumne lidi - dohodneme se na rozumnych
podminkach a udelejme jednu sit. JEDNU SPOLECNOU.

Frantik

Dne 4. červenec 2003, Jenik, <mracek na stromc.cz> napsal:

> Ahoj,
>
> udělejte si představu o stanovách klfree.net
> a Internet Krocehlavy
>
> Stanovy kLfREE.net
> http://www.klfree.net/!phprs/view.php?cisloclanku=2003070403
>
> Stanovy Internet Krocehlavy
> http://sweb.cz/wifi-kk1/stanovy.html
>
> IK: Jenik doporucuje aby jste si precetli toto:
> http://sweb.cz/wifi-kk1/historie.html
> dobre je i toto: http://sweb.cz/wifi-kk1/smlouva.html
>

> No porovnávejte, bude anketa, od zitra se budete moci do nedele vyadrit do
> 18-00.
> [...]

Reklama:
Dej volny den svym brylim a prozij leto naplno. Kup baleni cocek Focus DAILIES za akcni cenu a získej 10 cocek ZDARMA! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=55767%26url=http://www.cz.cibavision.com/