Downgrade Irisu

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Pátek Červenec 4 14:35:32 CEST 2003

Tak se to diky jednani a osobnim zalezistem posunulo. Ale uz je novy Iris
nainstalovan a bezi jiz 5 hodin bez vypadku :-)

Jen jsem si vzpomnel na jeden mozny problem u tech, kteri jsou pripojeni na
AP "dlink1": novy Iris ma jinou Wi-Fi kartu, tim padem se zmenila MAC adresa
(BSSID) tohoto AP. Klienti, kteri se asociuji na zaklade ESSID (coz bude
vetsina PCI karet a pod.), problem nemaji. Ale ti, kteri voli AP, ke kteremu
se provadi asociace, na zaklade jeho MAC adresy (BSSID), musi zmenit konfiguraci
sveho klienta. Nove BSSID je 00:60:b3:6b:aa:a2.

MilanK