Potreba dalsiho mozneho HW

Radek pogl na seznam.cz
Neděle Srpen 31 22:21:09 CEST 2003

Jde o to, ze je to potreba zarezervovat a zamluvit predem a az dojde k dalsi
vlne upgradeu, tak budou uvolneny (nebylo by to asi driv nez za mesic).
Pokud je ten zajem opravdu vazny, muzu se zkusit zeptat, jestli by jeste
nejake pocitace bylo mozne ziskat.

Radek

"Contour" <allskonar na allskonar.net> píše v diskusním příspěvku
news:nAr5ir$bDHA.3132 na redwarf...
To nejsou az takovy sunky :) To bych i koupil, hele :) Je to volne na
prodej? Pokud by bylo, asi bych nasel doma neco pro klfree - to zalezi na
rozhodnuti doma...

"Radek" <pogl na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:myWnZp$bDHA.3132 na redwarf...
> Ja jsem sem pred casem daval nabidku, ale nikdo se bohuzel neozval ...
jedna