Potreba dalsiho mozneho HW

Contour allskonar na allskonar.net
Neděle Srpen 31 22:03:04 CEST 2003

To nejsou az takovy sunky :) To bych i koupil, hele :) Je to volne na
prodej? Pokud by bylo, asi bych nasel doma neco pro klfree - to zalezi na
rozhodnuti doma...

"Radek" <pogl na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:myWnZp$bDHA.3132 na redwarf...
> Ja jsem sem pred casem daval nabidku, ale nikdo se bohuzel neozval ...
jedna
> se o modernizaci PC u nas ve firme a rozprodej stavajicich "sunek" viz
> priloha
>
> ... problem je v
1000
tom, ze je to potreba vedet dopredu (cca 2 mesice) a lze