IS - sprava IP adres

Radek pogl na seznam.cz
Neděle Srpen 31 11:54:15 CEST 2003

Naimportoval jsem tabulku clenu KLfree, kterou mi pred casem poslal Japan,
dale jsem naimportoval stavajici DNS ... chyby mi tam uzivatele IK, mohl bys
mi Frantiku poslat alespon nejakou jednoduchou tabulku v Excelu, kde by bylo
ID uzivatele a prezdivka z DNS??? aby ty informace tam byly kompletni. Mam
ted napsany skript, ktery dokaze tabulku z Excelu nasypat do ty moji DB.

Prihlasit se ted mohou jen uzivatele KLfree (IK neni naimportovano) a
prihlasovaci jmeno je prezdivka, kterou uvedli na prihlasce Japanovi (pozor,
vetsina prezdivek zacina velkym pismenem Radek a nektere obsahuji i hacky a
carky), heslo je stejne jako prezdivka.

Dale jsem zkusil udelat ten export DNS zaznamu, asi by slo udelat i
IPtables, ale JaJe mi jeste neposlali ten format, jak to ma vypadat (stacila
by mi kraticka ukazka toho skriptu, at to nemusim nekde slozite hledat :)))

Prehled uzivatelu a node:
http://192.168.136.18:8080/freeis/MainServlet?eid=action.user.list

Export DNS:
http://192.168.136.18:8080/freeis/MainServlet?eid=system.generate.dns