IS - sprava IP adres

Radek pogl na seznam.cz
Pátek Srpen 29 07:07:39 CEST 2003

Opraveno :) ... ty ID jsem bral podle statistik, bud jsem se prekouk nebo to
ted nekdo upravoval? Mam pocit, ze jsem to i kontroloval a bylo mi divny, ze
ty mas 5tku :))))

Radek

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:OfbdF3dbDHA.3132 na redwarf...
Super mam tam hezkou fotku, ale ID mam 2

"Radek" <pogl na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:90rPtKbbDHA.3044 na redwarf...

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.