Vytizenost linky

Radek Babis r na babis.cz
Pátek Srpen 15 10:58:39 CEST 2003

Zdravim vsechny ucastniky konference.

Nejsem  jeste  uzivatelem site klfree, ale chtel bych se jim take
stat a vidim, ze se tady opet diskutuje o vytizeni linky.
Nevidim logiku v omezeni objemu prenesenych dat. Pak by, si myslim,
byla na zacatku mesice linka pretizena a na konci prazdna.
Apelovat  na  uzivatele,  aby  si  omezili  rychlost
stahovani, nebude asi moc ucinne zvlaste s rostoucim poctem
ucastniku.
Chtel  bych proto oprasit jeden navrh, ktery zde v konferenci jiz pred
casem   padl  a ktery predpokladal omezeni stavajicich spojeni do
internetu na treba  80  procent  kapacity linky a ponechani prostoru pro "nove
prichozi" spojeni, typicky klasicke prohlizeni stranek.
Bylo by toto realizovatelne na routeru?
Nejsem  v  sitich  moc  kovany,  tak  doufam,  ze  jsem to napsal
srozumitelne a neni to uplny nesmysl :)

Radek

> [...]

> stranky. Nebudu na nikoho ukazovat, kdo a co jak, ale prosim vas v techto
> hodinach omezte rychlosti.
> Myslim si, ze asi nas nemine nejaky nepopularni krok omezovani mnozstvi dat
> pro jednotlive IP.

> Dekuji Beny.

> "Vanek Frantisek" <wifi-kk1 na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
> news:mailman.2.1060892553.1457.kladno na klfree.net...

> slusne. Pustit stahovani v teto dobe (nejmenovany user ted jede na 1.54Mb,
> ma za posledni tyden nasosano skoro 10GB ... a neni sam) me fakt trosku
1000
la nedavno se tady nekolik pripojenych lidi moc ozyvalo,