Trosku prace by to chtelo i od ostatnich

Viperx viperx na seznam.cz
Sobota Duben 26 09:03:29 CEST 2003

List-Un
1000
subscribe: <http://tulip.klfree.net/mailman/listinfo/kladno>,
	<mailto:kladno-request na klfree.net?subject=unsubscribe>

Ha tak koukam ze je tu problem s diakritikou :-( Snad se v tom vyznate....

"Viperx" <viperx na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:9APpzG8CDHA.2400 na redwarf...