Trosku prace by to chtelo i od ostatnich

Viperx viperx na seznam.cz
Sobota Duben 26 09:01:15 CEST 2003

Tak jsem mrknul na ty stránky a vypadaj dobre. atim jsem procet jen cást a
nazil jsem se tam najít preklepy. Mozná jsem náký prehlíd tak prosím ostatní
at doplní.
Jinak ty stránky vypadají good!!!!!!

1. Ostavec Kdo Jsme - preklep - internetu a mesta
2. Odstavec Organizace - preklep - fyzických osob, Krocehlavy a poskytování.
Ve slove umozní prebejvá hácek
3. Ostavec Co to stojí a obnásí - preklep - jedná se
4. Ostavec Nasi partneri a kolegové - preklep v nadpisu - partneri
5. Zálozka Jak se pripojit - odstavec Upozornit na sebe -posledni veta by
chtela upravit na: Dalsí postup a podmínky budou reseny individuálne.
6.FAQ - odstavec nefunguje mi internet - preklep - porádku, nekde, pripojení
6.FAQ - odtavec - nefunguje mi webová stránka - preklep - doporucuji, napr.,
nekde, strane, me.
 - upravit poslední vetu - Muzete me poslat mail a já se pokusím zjistit, v
kterém míste je problém.
7. FAQ - odstavec - Stahuji soubor, stahování jde velmi pomalu nebo se úplne
ukoncí - preklep - z nejakého,

Viperx

"Radek" <pogl na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.103.1051315046.814.kladno na klfree.net...