prenastaveni kanalu na AP Pavlii

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Neděle Duben 20 22:13:41 CEST 2003

Mozna to bylo fakt tim, ze z vodojemu vysila Mrx na stejnem 8 kanale co bylo
to AP u Pavliho.  Nevim na jake je polarizaci to jejich, mozna se to tam
nejak tlouklo.

Hlavne ze to tedka jede. Nameril jsem od Radka RSSI 50 a Quality 90. To je
super.

--

Beny
777/636569

"Radek" <pogl na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.51.1050856577.814.kladno na klfree.net...
Tak, antenu jsem nasmeroval presneji na pavliiho a hlavne natocil do ty
spravny polarizace :))) ... netusim, proc to predtim na ni neslo :) ...
zaizoloval spoj konektoru k antene a vysledek je 200kB/s z tulipa a ping
bez vypadku :o)

Diky vsem za pomoc

Radek

---