Gamesy online

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Neděle Duben 20 21:52:18 CEST 2003

Jen k Achimu.

Prisel na to ze ma spatny kontakt na kabelu u sebe. Antenu ma tedka
otocenou, kabel sparveny, ale na strechu nemuze. Rodice ho nepusti. Maji ji
pry novou na panelaku a nechteji za nej neco platit. Takze az bude moci
nahoru tak ji zase otoci.

--

Beny
777/636569

"daniel rada" <xradad na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.52.1050865284.814.kladno na klfree.net...
No Gamesy hrajem obcas s Jenikem (jeho bracha mi dava nafrak
,samozrejme i Jenik:-(,musi trenit!!!)
ale pro nekoho kde se chce hodne bavit doporucuju starickou Ultimu
online(lepsi onlinovku sem stejne nevidel),sit to nezere skoro
vubec(se mi juknete na grafy!!)
doporucuju alespon skusit!!!
a kdo nechce hrat pres net staci mi rict a muze si zahrat i u me(jen
zaridim Accoun a muze se smele pripojit na muj server :-) (tracha
reklamy neuskodi ze :-) kor kdyz funguje jen v ramci nasi site:-) )
Coz mi tak pripomina ze by potreboval nejaky zajemce na kritiku!!
(momentalne se pracuje na osazovani sveta!!)

Jo a ted trochu vaznejs:

Nevim jak je to s AP u Pavliiho ale Achi co se na nej napojuje (teda
byl na nej napojenej)se muesel vratit k MRX(kde to ma este zaplacene
do konce mesice)
ponevadz mu to absolutne nejede (naposledy signal snad 3% co vim)
nemohl byste se mu nekdo ozvat??

Achi
fone : 732/580856
icq : 93160095

Diky moc za nej!!
Mostock

Reklama:
Od dubna si můžete volat levněji. Pořiďte si službu Moje Jednička a volejte
svému nejbližšímu jen za 1,50 Kč za minutu. www.oskarmobil.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.