Edimax proti hostap - pokračování

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Pátek Duben 18 01:00:41 CEST 2003

Tak zatím jsem zkoušel připojit Edimax jako Client AP na PC s hostapem.

Když se to v SNMP manažerovi provede, manažel ohlásí, že se na hostap nelze
připojit, přesto po nahrání konfigurace do Edimaxu a restartu se Edimax
připojí. Pokud shodím hostap a znovu naběhnu, Edimax nic. Až teprve po resetu
Edimaxe to zase naběhne... Tedy: 10 minut nic, déle jsem nečekal.

Protože mám výborný nástroj na sledování vzduchu (to jsem popsal v minulém
příspěvku), rád bych se podíval, čím se liší skenování, tj. kdy Edimax ohlásí,
že se připojit může a kdy naopak připojení zamítne. Při skenování se Edimax
hlásí (asociuje) na všechna AP, která slyší a která mají ESSID shodný
s konfigurací. Hostap mu asociaci potvrdí. Přesto řekne, že k hostapu to nejde,
občas někdy potom pošle i rámec o ukončení asociace.

Takže: nejlepší by bylo, kdybych mohl mít ještě nějaký druhý HW AP, abych
odsledoval, jak se to chová a čím se to liší od Edimax <-> hostap. Nebyl
by někde na půjčení DLink devítistovka?

Milan