Testovani AP Edimax proti hostap

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Čtvrtek Duben 17 23:21:24 CEST 2003

Tak pred chvili jsem konecne dostal konto na Windows, jak jsem odpoledne
prosil. Takze muzu zacit testovat.

Popisu prvni vec, ktera se podarila:

mam jedno AP Edimax (nyni v rezimu AP), a dve PCI karty na Linuxu
s ovladacem hostap (wlan0, wlan1)

zarizeni jsou tesne u sebe a maji male antenky tak, ze se navzajem vsechno
slysi

wlan0 mam zkonfigurovano jako klient proti Edimaxu a mam tam pustenej ping
na Edimax

wlan1 mam (ted prijde to ZAJIMAVY) v rezimu Monitor, nic nevysila, pouze
prijima vse, co slysi: odposlouchavam komunikaci mezi wlan0 a edimaxem, a to
nejen bezne pakety, ktere vidite tcpdumpem na ethernetu, ale i vsechny
ieee 802.11 ramce, tj. AP vysila 10x za sekundu beacon ramec, po poslani
ICMP paketu (ten ping) jednou stranou odpovi druha strana ramcem
ACKNOWLEDGEMENT (to je opet 802.11 ramec, jeste ne ICMP reply) atd...

Milan