zatim jedna z puvodne mnoha otazek + novy

pufiel abbess na email.cz
Středa Duben 16 14:40:56 CEST 2003

jen tak na pochodu a nevim, do jake miry opravdove to vyzni:

(I) 	souseda napravo nepripojim, protoze se ne... nechci, aby to cetl; vlevo ,vpredu a vzadu silnice, pak les; na pripojeni zbyva manzelka (to je tusim osetreno) a dva kocouri - vim, trochu zlehceno, neda se to zobecnit jako model a taky muzu lhat, coz se nabizi - takze jako argument slabe

(II)	ale zejmena - mam 5 pc za firewallem, a i kdyz mu to mohu zazlivat, NAT se mu libi. Na dvou peckach je firemni ucetnictvi(win), 1x linux, 1x workstation(win), 1x BeOS. Z predstavy, ze bych pro kazdy zvlast nastavoval bezpecnost (zjednoduseno) a po updatech ji revidoval, mam vyrazku. Ostatne BeOS ztezi zna slovo security (i kdyz jinak je fain). Treba to jde bez NATu taky. Zda se mi to ale prilis pracne a stejne se nejake pakety zbytecne poflakuji venku. Pri me lenosti a nedostatku casu se nepidim po jinem reseni, kdyz tohle funguje. Pokud o necem vis, tak sem s tim.

(III)	vubec nikomu nechci zkazit internet a nemyslim, ze bych vyvolal infekci nebo modu uzivani NATu. Pokud budu mit kvuli prekladu problemy s multimedii, muzu plakat sam nad sebou; jestli nekdo nedostane multimedia ode mne, muze to byt i proto, ze mu je nechci poskytnout.

Mozna ale brecim na spatnem hrobe a protoze rozhodne nejsem expert na site, necham se rad poucit. Kdyz mi navrhnes jine, funkcni reseni, muze byt po problemu, nat nenat.

hezky den
pufiel