zatim jedna z puvodne mnoha otazek + novy

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Úterý Duben 15 18:59:28 CEST 2003

> Zdravím všechny,
>
> jsem tu nový, čert ví proč tato aktivita tak dlouho unikala mé
> pozornosti.
> Prošel jsem zběžně forum a už se hrnul zanést se do mapy a projevit
> zájem o členství ve sdružení. Potom mi však vyrazila dech zmínka o
> zákazu překladu adres. Zatím doufám, že jsem to pouze špatně
> pochopil - můžete mě někdo vyvést z omylu nebo mi osvětlit, jaké
> motivy k takovémuto zákazu vedly? Ostatní omezení (traffic,
> nepřipojovat tajně souseda,...)jsou samosebou.
>
> Díky za potěšující odpovědi.
> pufiel

Dostanes IP adres, kolik budes chtit, tak k cemu preklad. Pokud me presvedcis
nejakym opravdovym duvodem, tak se treba nejak dohodneme. Duvody jsou dva:

(1) zamezeni ruznym spekulacim slouzicim pro pripojeni vice lidi,

(2) NAT je zkaza multimedialniho Internetu, inzenyri z IEC uz to hlasaji
    mnoho let, takze pokud nemusime, radi bychom se mu vyhnuli

MilanK