Finance - proc prave uvedene castky

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Pátek Duben 11 22:30:25 CEST 2003

ciste technicka otazka ,

Co je to pater ?

zadnou nemame.

	-----Původní zpráva-----
	Od: Stanislav Jetson [mailto:jetson na iol.cz]
	Odesláno: pá 11.4.2003 22:08
	Komu: mail konference
	Kopie:
	Předmět: Finance - proc prave uvedene castky

	Kurňa Honzo, neplácej hovadiny, když se Ti nabízí, že v tom nemusíš držet vlastní peníze. Ber to tak, že bys neměl zaměstnavatele, který nevědomky podporuje Tvou aktivitu, byl by jsi dost v čudu. Z Tvého modelu vycházet nikdo nemůže. Musí to stát na pevných základech. Já to dělám ze svých, protože nemám to štěstí na zaměstnavatele. Já tak ještě konektory a podobné blbůstky. Teď jsem si objednával nový book a wifi kartu a to s tím bylo papírování, že bych se na to nejradši vysral. No v každém případě se musí počítat, že se musí věci kupovat a to pak člověka potěší, když se mu nějaké prašule vrátí. Přijde mi to dost fér. Navíc Frantik několikrát psal, že je to o kupeckých počtech, co kdo dal do páteřní sítě za prachy, aby se ve finále dostal na své 2000,- vkladu. Já například do páteře zatím nedal ani korunu a myslím, že například pokud započítáváte všechna AP, která kde běží včetně klientů only, je to trochu mimo mísu. Teď teprve dám asi desítku pro rozšíření sítě

	Jetson.