Finance - proc prave uvedene castky

Stanislav Jetson jetson na iol.cz
Pátek Duben 11 22:08:10 CEST 2003

Kurňa Honzo, neplácej hovadiny, když se Ti nabízí, že v tom nemusíš držet vlastní peníze. Ber to tak, že bys neměl zaměstnavatele, který nevědomky podporuje Tvou aktivitu, byl by jsi dost v čudu. Z Tvého modelu vycházet nikdo nemůže. Musí to stát na pevných základech. Já to dělám ze svých, protože nemám to štěstí na zaměstnavatele. Já tak ještě konektory a podobné blbůstky. Teď jsem si objednával nový book a wifi kartu a to s tím bylo papírování, že bych se na to nejradši vysral. No v každém případě se musí počítat, že se musí věci kupovat a to pak člověka potěší, když se mu nějaké prašule vrátí. Přijde mi to dost fér. Navíc Frantik několikrát psal, že je to o kupeckých počtech, co kdo dal do páteřní sítě za prachy, aby se ve finále dostal na své 2000,- vkladu. Já například do páteře zatím nedal ani korunu a myslím, že například pokud započítáváte všechna AP, která kde běží včetně klientů only, je to trochu mimo mísu. Teď teprve dám asi desítku pro rozšíření sítě

Jetson.